Wójt Gminy Nowy Kawęczyn ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w URZĘDZIE GMINY W NOWYM KAWĘCZYNIE
- Stanowisko pracy: RADCA PRAWNY – ½ etatu
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe prawnicze II stopnia,
- wpis na listę radców prawnych,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe,
- znajomość przepisów prawa materialnego i procesowego;
- dobra znajomość przepisów prawa, w tym w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, prawo budowlane, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarce komunalnej, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego, ordynacji podatkowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, kodeksu postępowania cywilnego, kodeksu cywilnego.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi komputera, w tym programu: INFORLEX,
- samodzielność, dokładność, terminowość i dyspozycyjność,
- komunikatywność, życzliwość i kultura w kontaktach interpersonalnych,
- doświadczenie zawodowe/staż pracy w organach administracji publicznej,
- mile widziane opinie i referencje z poprzednich miejsc pracy.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- świadczenie pomocy prawnej, a w szczególności: udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz wydawanie opinii prawnych dla organów Nowy Kawęczyn, pracowników Urzędu Gminy w Nowym Kawęczynie i gminnych jednostek organizacyjnych,
- wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w sprawach przed sądami powszechnymi i administracyjnymi lub innymi organami orzekającymi,
- opracowanie i opiniowanie aktów prawnych, w szczególności uchwał rady gminy, zarządzeń wójta, decyzji, postanowień, umów,
- udział w sesjach rady gminy.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- kserokopię wpisu na listę radców prawnych, (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- oświadczenie kandydata o niekaralności, posiadaniu zdolności do czynności prawnych, nieposzlakowanej opinii i stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie,
- w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów i rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy/wyższy* niż 6%.
- Warunki pracy:
Stanowisko w biurze usytuowanym w budynku Urzędu Gminy Nowy Kawęczyn na
pierwszym piętrze. Praca w wymiarze 20 godzin tygodniowo, w tym przy komputerze.
- Termin składania aplikacji upływa w dniu 17 lutego 2017 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach w siedzibie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Nowym Kawęczynie, Nowy Kawęczyn 32, 96-115 Nowy Kawęczyn z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko radca prawny „ w terminie do dnia 17 lutego 2017 r.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu), nie będą rozpatrywane.
Informacja w wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej http://ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Nowym Kawęczynie.
Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o dalszym etapie naboru.